РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Які проблеми маркетингу в бізнесі ми вирішуємо?

Як оцінити ефективність реклами

Як повернути витрати в рекламу

Кого найняти, а кого звільнити, щоб отримати результат

Звідки отримати нових клієнтів

Як автоматизувати маркетинг

Обсяг продажів і клієнтів постійно падає

Вкладаю гроші в маркетинг, а результату не бачу

Як побудувати зрозуміле і прозоре управління

Співробітники замість роботи займаються імітацією бурхливої ​​діяльністі

Як упорядкувати хаос в маркетингу і продажах

Яку з/п платити співробітникам, щоб не переплачувати

Не розумію, як підвищити продажі

ЩО БУДЕ РЕЗУЛЬТАТОМ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Визначений план продажів і розроблені шляхи його виконання


Визначені ваші конкурентні переваги


Проаналізована аудиторія для розуміння способів продажів


Зрозумілі інструменти залучення і утримання клієнтів


Лояльна і постійно зростаюча база клієнтів

Визначені відповідальні виконавці, підрядники та їх показники ефективності

Цілісний підхід до маркетингу, продажу та управління компанією

Розроблений чіткий план досягнення поставлених цілей

Кому потрібно створення маркетингової стратегії?

Начинающий бизнесмен

Власнику компанії

Для довгострокового планування роботи компанії і досягнення поставлених цілей

Предприниматель со стажем

Керівнику компанії

Для визначення шляхів та інструментів реалізації цілей компанії в довгостроковій перспективі

Опытный бизнесмен

Керівнику відділу маркетингу

Для узгодження плану дій, визначення інструментів і KPI виконавців

Етапи розробки маркетингової стратегії

Цілі бізнесу

<

✔ Визначення цілей бізнесу та власників за критеріями SMART 

 ✔ Визначення цільових показників обсягу продажів на плановий період

Фінансова модель маркетингу

<

✔ Формування ключових маркетингових показників, які впливають на досягнення мети

✔ Визначення фінансової моделі рентабельності маркетингових інвестицій

Цільова аудиторія

<

✔ Сегментація аудиторій компанії

✔ Визначення ядра кожного сегмента аудиторії

✔ Виявлення емоційних і раціональних чинників прийняття рішень аудиторією 

Продуктовий асортимент і унікальна пропозиція

<

✔ Аналіз і визначення продуктової матриці компанії

✔ Виявлення та закріплення унікальної торговельної пропозиції компанії і її продуктів

Інструменти маркетингу і продажів

<

✔ Аналіз і доопрацювання поточної карти шляху клієнта

 ✔ Визначення оптимальних інструментів продажів, залучення і утримання клієнтів

✔ Визначення оптимальних способів продажів компанії

Команда реалізації

<

✔ Визначення організаційно-штатної структури відділу (команди) маркетингу

✔ Опис посадових обов'язків членів команди або підрядників з реалізації

Аналітика

<

✔ Створення системи оцінки ефективності маркетингу - визначення метрик і показників KPI

✔ Розробка шаблонів звітів за напрямами і даних для заповнення

План реалізації

<

✔ Створення плану реалізації маркетингової стратегії

✔ Визначення пріоритетів, термінів і відповідальних за реалізацію

Етапи реалізації маркетингової стратегії

Підбір команди реалізації проекту

<

✔ Пошук і підбір відповідальних виконавців в штат або на аутсорс 

 ✔ Відбір, тестування, введення в посаду і навчання команди

Розгортання та налагодження інфраструктури проекту

<

✔ Підбір IT-програм і додатків, а також складання Технічних завдань на їх установку для реалізації завдань проекту

✔ Підбір та контроль підрядників по їх встановленню та налагодженню

✔ Впровадження автоматичної цифрової аналітики та дашборда звітів по маркетинговими показниками

Запуск медіа та промо-кампаній

<

✔ Створення контент-плану і медіа-плану для рекламних кампаній

✔ Створення рекламних кампаній

✔ Запуск тестових рекламних кампаній, відстеження їх ефективності

✔ Виправлення і доопрацювання рекламних кампаній до планових показників 

Відстеження і коректування плану реалізації в стилі Agile

<

✔ Координація команди проекту для реалізації плану 

 ✔ Відстеження і коректування слабких місць по ходу реалізації 

 ✔ Генерація рішень для виправлення помилок для досягнення поставлених цілей

Контроль і поліпшення

<

✔ Авторський нагляд і супровід в реалізації маркетингової стратегії

✔ Постійне поліпшення і оптимізація маркетингової стратегії відповідно до мінливих умов ринку

Скільки коштує формування маркетингової стратегії

Вартість проекту прораховується індивідуально від 2 500$

Хочете отримати детальний прорахунок - залиште заявку

Про компанію

Sales Marketing System - це компанія результативного консалтингу для зростання вашого бізнесу, заснована в 2011 році. Ми поєднуємо маркетинг, продажі та менеджмент в єдину систему для реалізації довгострокової стратегії розвитку і підвищення прибутковості компанії. За свою багаторічну практику побудували систему маркетингу і продажів в сферах IT, В2В, виробництва, медіа, фінансів, освіти, івентів та інших.

До нас звертаються, щоб:
✓ розробити довгострокову стратегію розвитку;
✓ впровадити інноваційний маркетинг;
✓ системно підвищувати продажі;
✓ упорядкувати управління компанією і стати лідером ринку.

З нами ви отримуєте всебічний аналіз ситуації, довгострокову стратегію розвитку і чіткий план дій для досягнення цілей компанії. Ми беремо повну відповідальність за реалізацію розроблених проектів, при обумовлених термінах і необхідних ресурсах. Разом ми отримуємо той результат, про який ви давно мріяли.

Ми працюємо за принципом "ИКРА":

ВИМІРНО (И-Измеримо)

Оперуємо чіткими цифрами: "До - Після". Робимо комплексний аналіз маркетингу, продажів, макро- і мікро-показників. В процесі покращуємо ці показники і контролюємо їх зростання.

КОМПЛЕКСНО

Дивимося на ситуацію в комплексі. Аналізуємо задачу і фактори, які впливають на її виконання. Об'єднуємо маркетинг, продажі та менеджмент в єдину систему. Не тільки розробляємо стратегію, а й впроваджуємо її в життя.

РОЗВИВАЮЧИ

Ми регулярно організовуємо бізнес-тренінги, семінари та заходи щодо менеджменту, маркетингу та продажу. Запрошуємо практиків та експертів для обміну досвідом.

АКТИВНО

Нам важливо взяти вас за руку і довести до результату. Ми не прив'язуємося до конкретних інструментів і не "прив'язуємо" до себе. Ми будуємо бізнес-процеси незалежної робочої моделі для вашого бізнесу.

Наші кейси

Тренінговий Центр 

Rush Sales

Побудова відділу контент-маркетингу компанії тренінгових послуг 2020 рік

Збільшили в 2 рази кількість підписників і охоплень ↑
Детальніше...

Промислова компанія “Навіс Україна”

Розробка і реалізація маркетингової стратегії для промислового підприємства 2020 рік

Заощадили річний бюджет на маркетинг при збереженні результату ↑
Детальніше...

екстрим-парк 

“Шалена Білка”

Маркетингова стратегія і побудова відділу маркетингу для сімейного розважального парку 2020 рік

Збільшення продажів:40 %↑
Детальніше...

Компанія з продажу Автозапчастин та Сервісу

 “Honda Paradise”

Автоматизація роботи віддаленого відділу продажів автобізнесу 2019 рік

Збільшення продажів: ↑ 200%
Детальніше...

Онлайн тренінг-центр “Школа ЮлИИ Новиковой”

Комплексний маркетинг: стратегія і супровід
провідною онлайн школою 2017 рік

Збільшення продажів на ↑ 30%
Зростання коефіцієнта конверсії на ↑ 1,24%
Детальніше...

ТОРГОВО ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА УКРАїНи

Проведення рекламних та медіа кампаній на підтримку галузевої події 2014 рік

Залучили понад 200 відвідувачів форуму ↑
Детальніше...

Освітнє Агентство “DOMAR TRAVEL EDUCATION”

Маркетингова стратегія і рекламна кампанія освітнього агентства 2013 рік

Отримали понад 400 цільових заявок від VIP клієнтів ↑
Детальніше...

Музичний фестиваль SUMMER SOUND Griboffka 2012

Розробка і впровадження маркетингової стратегії 2012 рік

Более 20` 000 посетителей фестиваля ↑

Детальніше...

Медіа-холдинг "Українська Правда"

Побудова відділу продажів найбільшого інтернет медіа холдингу в Україні 2012 рік

Зростання коефіцієнта конверсії на 27 % ↑
Детальніше...

Представництво ООН В УКРАЇНІ і ВБА "Рівний-рівному"

Організація і проведення фандрейзинг та медіа кампанії благодійної акції 2010 рік

Залучення спонсорів на суму понад 30 тис $ ↑
Залучення більше 15 тис осіб на подію ↑
Детальніше...

Корпорація BEIERSDORF ПРОЕКТ «NIVEA FOR MAN SILVER»

Маркетинговий супровід - BTL проект стимулювання продажів в торгових точках Києва та області 2009 рік

Успішна робота понад 40 промоутерів в торгових точках ↑
Детальніше...

Компанія Kyivstar проект “DJUICE MUSIC DRIVE”

Рекламна кампанія молодіжного бренду мобільного оператора в 20+ містах України 2008-2009 рік

Більше 100` 000 відвідувачів фестивалю ↑
Детальніше...

* Ви можете відтягувати досягнення своїх цілей, з кожним днем ​​втрачаючи гроші і час, або подати заявку на індивідуальні консультації від Sales Marketing System прямо зараз

CRM-форма появится здесь

Робіть маркетинг і порвіть свій ринок!

Підписуйтесь на наші профілі і пабліки в соціальних мережах: