РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

› Аудит системи маркетингу 
› Створення маркетингової стратегії
› Стратегія інтернет маркетингу
› Контент маркетинг стратегія
› Чек-лист маркетингової стратегії
› Розробка елементів маркетингової стратегії
› Оцінка ефективності маркетингової стратегії
› Впровадження маркетингової стратегії

Що таке маркетингова стратегія і для чого вона потрібна компанії?

Маркетингова стратегія - це програма дій для отримання максимального доходу від продажу своїх товарів і послуг

Для чого потрібна маркетингова стратегія?

Якщо у вас є ціль, але не зрозуміло, якими ресурсами та інструментами її досягти


Щоб розробити чіткий план дій для досягнення цілі. З пріоритетами, послідовністю і очікуваним ефектом


Щоб порахувати ефективність зусиль, які приведуть до бажаного результату


Маркетингова стратегія - одна найважливіших з видів стратегій розвитку бізнесу. 

Відмінність маркетингової стратегії в тому, що при її реалізації формується план поведінки компанії на ринку, взаємодії зі споживачем, опрацьовуються пункти, за допомогою яких саме продуктів компанія досягне своєї мети.

Що трапитися, якщо в компанії немає маркетингової стратегії?

Вся діяльність компанії буде нагадувати шарахання з боку в бік. Це схоже ситуацію: ви хочете у відпустку на Канари. Для поїздки ви купуєте машину і раптом дізнаєтеся, що це острова в океані, куди немає автостради. Тому, ви купуєте човен і починаєте гребти веслами. І навіть якщо ви догребете, скільки сил і грошей ви витратите на те, щоб туди потрапити? У той час як інші просто купують квиток на літак і спокійно відпочивають там, де хочуть.


Аналогічно з маркетинговою стратегією - ви можете витратити багато грошей на роботу з рекламними агентствами або ж намагатися самому гребти і вигрібати в маркетингу. Але ж є прості способи, як визначити ресурси і план дій для досягнення цілі. Ось це ми і пропонуємо вам зробити.

Які проблеми маркетингу в бізнесі ми вирішуємо?

Не зрозуміло, як відкрити новий напрямок в бізнесі або вийти на інші ринки

Не зрозумілі інструменти, якими можна залучити і зачепити нову аудиторію

Чи не розумієте, кому доручити завдання з маркетингу

Пропозиції не відповідають очікуванням і потребам вашої аудиторії

Робите купу дій, які не призводять вас до бажаного результату

Відділу продажів не вистачає лідів і є нецільові ліди

Немає розуміння, яким чином заробити на порядок більше

Не зрозуміло, чому клієнти повинні купувати саме у вас

Не можете порахувати обсяг і ефективність інвестицій в маркетинг

Коли ні ви, ні ваша цільова аудиторія не можете зрозуміти, чим ви відрізняєтеся від конкурентів

Не знаєте, які завдання потрібно вирішувати в першу чергу

Не можете визначити ефективність роботи команди

Які завдання маркетингу ви вирішите з нами?


  • Визначити вимірні, досяжні цілі за принципом SMART для розробки довгострокової маркетингової стратегії 
  • Визначити фінансові цілі і описати фінансову модель з прив'язкою до маркетинговими показниками 
  • Провести глибинний аналіз і сегментацію цільової аудиторії. А також визначити аватари осіб, котрі приймають рішення (ОПР-ів) 
  • Провести розгорнутий аналіз конкурентів, які працюють на цьому або суміжних ринках 
  • Розробити Унікальну Торговельну Пропозицію (УТП) компанії і окремих продуктів 
  • Розробити асортиментну матрицю продуктів і послуг




  • Проаналізувати і сформувати Карту Шляху Клієнта з описом точок дотиків, інструментів просування та емоційних станів клієнта 
  • Визначити планові маркетингові показники, з прив'язкою до плану продажів 
  • Підібрати персонал і підрядників. Знайти фахівців під завдання замовника на аутсорс або в штат компанії на конкретні завдання або напряму 
  • Сформувати звіти для регулярного відстеження виконання показників компанії 
  • Розробити план дій по впровадженню та реалізації маркетингової стратегії з пріоритетністю, термінами та відповідальними особами / підрядниками 
  • Реалізувати узгоджений план дій



Що буде результатом створення і впровадження маркетингової стратегії?

Готова, налаштована управлінська система залучення нових і утримання існуючих клієнтів, які задоволені вашим продуктом. 

Це система, яка працює на автопілоті і постійного підвищує рівень продажів у вашому бізнесі.

Також у вас з'явиться:

  1. Розуміння своєї цінності для ринку 
  2. Чітке визначення особливостей ваших переваг для клієнтів перед конкурентами 
  3. Усвідомлення глибини ринку і свого позиціонування на ньому 
  4. Цілісний підхід до маркетингу, продажу та управління свій компанією 
  5. Прозорий і об'єктивний процес управління компанією 
  6. Проектування і налаштовані канали залучення нових клієнтів 
  7. Зрозумілі алгоритми ціноутворення і складання бюджетів на розвиток 
  8. Лояльна і задоволена, постійно зростаюча база клієнтів 
  9. Чіткий і довгостроковий план розвитку вашого бізнесу

Етапи розробки маркетингової стратегії

Цілі бізнесу

<

✔ Визначення глибинних цілей бізнесу та власників

✔ Опис їх за допомогою ключових показників у вигляді фундаменту

✔ Визначення цільових показників обсягу продажів на плановий період

Фінансова модель маркетингу

<

✔ Формування ключових маркетингових показників, які впливають на досягнення мети

✔ Визначення фінансової моделі рентабельності маркетингових інвестицій

Цільова аудиторія

<

✔ Сегментація аудиторій компанії

✔ Визначення ядра кожного сегмента аудиторії

✔ Виявлення емоційних і раціональних чинників прийняття рішень аудиторією 

Продуктовий асортимент і унікальна пропозиція

<

✔ Аналіз і визначення продуктової матриці компанії

✔ Виявлення та закріплення унікальної торговельної пропозиції компанії і її продуктів

Інструменти маркетингу і продажів

<

✔ Аналіз і доопрацювання поточної карти шляху клієнта

 ✔ Визначення оптимальних інструментів продажів, залучення і утримання клієнтів

✔ Визначення оптимальних способів продажів компанії

Команда реалізації

<

✔ Визначення організаційно-штатної структури відділу (команди) маркетингу

✔ Опис посадових обов'язків членів команди або підрядників з реалізації

Аналітика

<

✔ Створення системи оцінки ефективності маркетингу - визначення метрик і показників KPI

✔ Розробка шаблонів звітів за напрямами і даних для заповнення

План реалізації

<

✔ Створення плану реалізації маркетингової стратегії

✔ Визначення пріоритетів, термінів і відповідальних за реалізацію

Етапи реалізації маркетингової стратегії

Пошук і підбір команди реалізації проекту

<

✔ Пошук і набір співробітників і / або агентств та фрілансерів на реалізацію завдань проекту

✔ Відбір, тестування, введення в посаду і навчання команди по реалізації обов'язків

✔ Програма навчання і розвитку працівників відповідно до їх функціональних обов'язків

Розгортання та налагодження інфраструктури проекту

<

✔ Підбір IT-програм і додатків, а також складання Технічних завдань на їх установку для реалізації завдань проекту

✔ Підбір та контроль підрядників по їх встановленню та налагодженню

✔ Впровадження автоматичної цифрової аналітики та дашборда звітів по маркетинговими показниками

Запуск медіа та промо-кампаній

<

✔ Створення контент-плану і медіа-плану для рекламних кампаній

✔ Створення рекламних кампаній

✔ Запуск тестових рекламних кампаній, відстеження їх ефективності

✔ Виправлення і доопрацювання рекламних кампаній до планових показників 

Відстеження і коректування плану реалізації

<

✔ Координація команди проекту і замовників для реалізації наміченого плану

✔ Відстеження вузьких місць в плані дій на основі цифрових звітів по ходу реалізації

✔ Генерація рішень для виправлення помилок і оптимізації дій для досягнення поставлених цілей 

Контроль і поліпшення

<

✔ Авторський нагляд і супровід в реалізації маркетингової стратегії

✔ Постійне поліпшення і оптимізація маркетингової стратегії відповідно до мінливих умов ринку

Кому потрібно створення маркетингової стратегії?

Начинающий бизнесмен

Власнику компанії

Для відстеження ефективності роботи компанії по досягненню поставлених цілей

Предприниматель со стажем

Керівнику компанії

Для розуміння, що саме робити і куди розвивати компанію в довгостроковій перспективі

Опытный бизнесмен

Керівнику відділу маркетингу

Для розуміння, куди розвивати компанію і для обгрунтування прийнятих рішень перед керівництвом

Скільки коштує формування маркетингової стратегії

Допомога і супровід в розробці стратегії


  • Аудит системи маркетингу 
  • Індивідуальний план роботи 
  • Робочі сеанси з керівником і співробітниками компанії 
  • Матеріали для самостійної роботи 
  • Відповіді на запитання

Спільна розробка стратегії і її елементів


  • Аудит системи маркетингу 
  • Індивідуальні стратегічні сесії з керівником 
  • Робочі сеанси з співробітниками компанії 
  • Проведення досліджень і збір даних 
  • Розробка матеріалів і управлінських документів 
  • Супровід і навчання співробітників

Розробка маркетингової стратегії під ключ


  • Глибинний аудит системи маркетингу 
  • Індивідуальні стратегічні сесії з керівником 
  • Робочі сеанси з співробітниками компанії 
  • Проведення досліджень і збір даних 
  • Розробка матеріалів і управлінських документів 
  • Виконання всієї необхідної роботи нашими співробітниками "під ключ" 
  • Супровід і навчання співробітників

Маркетингові стратегії можуть бути різними. Відповідно, вартість побудови маркетингової стратегії просування індивідуальна для кожного бізнесу. Щоб дізнатися ціну маркетингової стратегії для вашої компанії, залиште заявку на безкоштовну консультацію. Ми зв'яжемося з вами і обговоримо всі деталі!

Вартість впровадження маркетингової стратегії

Впровадження - це реалізація довгострокового плану, розробленого в ході створення маркетингової стратегії для досягнення мети.

Вартість реалізації маркетингової стратегії залежить від:

залученості замовника в реалізацію цього плану


складності завдання


наявності підготовленої команди з боку замовника


наявності технологічної бази для реалізації завдань

Вартість проекту впровадження розраховується індивідуально на етапі створення стратегії.

Як замовити маркетингову стратегію?

Це дуже просто:

  1. Ви заповнюєте цю форму ➔ 
  2. Ми зв'язуємося з вами за вказаними контактами. 
  3. Проводимо аудит системи маркетингу у вашому бізнесі. В результаті складаємо план розробки маркетингової стратегії, який необхідний саме вам. А також приймаємо основні рішення для розробки маркетингової стратегії. 
  4. Наступний етап - це процес розробки маркетингової стратегії. 
  5. Разом з вами виконуємо аналіз розробки маркетингової стратегії. Погоджуємо з вами. 
  6. Після загального узгодження, ми разом в вами формуємо план реалізації маркетингової стратегії. 
  7. Реалізуємо стратегію, здійснюємо підтримку вашого бізнесу і надаємо покрокове керівництво з управління продажами і маркетингом!

Ви можете відтягувати розробку маркетингової стратегії для вашої компанії, з кожним днем ​​втрачаючи гроші і час, або подати заявку на розробку ефективної маркетингової стратегії компанії від Sales Marketing System прямо зараз.

CRM-форма появится здесь

Робіть маркетинг і порвіть свій ринок!

Підписуйтесь на наші профілі і пабліки в соціальних мережах: