Публічна оферта (угода користувача) на надання інформаційних послуг.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Справжній публічний договір (далі – Оферта) являє собою офіційну пропозицію сайту https://www.sales-marketing.com.ua/, далі іменованого “Виконавець”, з надання інформаційних послуг, адресовану невизначеному колу осіб (далі – Замовникам), які приймають цю оферту.
1.2 Відповідно до закону України, безумовним прийняттям (акцептом) умов цього Договору вважається здійснення Замовником платежу в рахунок оплати послуг та отримання Виконавцем грошових коштів за них.
1.3 Дана Оферта, що може періодично коригуватися, відноситься до всіх послуг, що прямо або опосередковано (через дистриб’юторів) надаються в режимах офлайн та онлайн, електронною поштою, телефоном або будь-яким мобільним пристроєм. Відвідуючи, переглядаючи або використовуючи наш веб-сайт та/або здійснюючи покупку, ви визнаєте, що прочитали, зрозуміли і погодилися з нижче описаними умовами Договору.
1.4 Послуги надаються за допомогою програмного забезпечення – сайту в інформаційно-телекомунікаційній мережі Інтернет: https://www.sales-marketing.com.ua/
1.5 Ці сторінки, їх інформаційне наповнення та інфраструктура цих сторінок, а також послуги замовлення будь-яких продуктів у режимі онлайн, що надаються на цих сторінках і за допомогою цього веб-сайту, належать, перебувають під управлінням і забезпечуються Виконавцем і всіма його підрозділами, партнерами, включно з усіма афілійованими юридичними особами та ФОП, і надаються для вашого особистого, некомерційного використання тільки згідно з умовами використання, викладеними нижче.
- ПРАВА НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ
2.1 Якщо не обумовлено інше, все програмне забезпечення, необхідне для надання наших консалтингових послуг, тренінгів, вебінарів, коучингу та ін. (далі послуг) та/або використовуване на нашому веб-сайті, та права на інтелектуальну власність, включаючи авторські права, належать Виконавцю. (далі послуг) та/або використовується на нашому веб-сайті, і права на інтелектуальну власність (включаючи авторські права) належать Виконавцю, його постачальникам або провайдерам.
2.2 Виконавець зберігає за собою виключне право володіння, користування та розпорядження (всі права на інтелектуальну власність) (стиль оформлення (включно з інфраструктурою)) веб-сайтом/на веб-сайті, на якому надається послуга (зокрема, відгуки гостей і перекладений вміст), право на копіювання, аналіз екранних даних, створення (гіпер-/зовнішніх) посилань на веб-сайт, публікацію, рекламу, маркетинг, інтеграцію, використання, об’єднання чи будь-яке інше використання вмісту (включно з будь-яким його перекладом та відгуками Замовників) чи нашого веб-сайту.
2.3 У разі незаконного та/або комерційного застосування вами отриманих даних та/або будь-якої
інформації, що міститься в будь-яких матеріалах Виконавця, включно з будь-якими матеріалами, що розповсюджуються на платній основі, як-от підписка на закритий доступ до сайту, тренінгові
послуги, навчальні курси, коучинг, консалтинг тощо, ви будете зобов’язані в добровільному або в разі незгоди в судовому порядку, компенсувати Виконавцю або будь-якому його представнику або афіліату матеріальну упущену вигоду в розмірі 150% (Сто п’ятдесят відсотків) від отриманої вигоди в результаті такого використання, але не менш як 100 000 (Сто тисяч) гривень, за кожен день використання такої інформації.
2.4 Всі фото, відео та інші матеріали, знання та навички отримані та набуті при виконанні послуг є власністю (в тому числі інтелектуальною) Виконавця.
2.5 Замовник надає згоду на запис і використання Виконавцем всіх тренінгів (уроків), які є комерційною власністю компанії і має повне право розпоряджатися аудіо, відео записами на свій розсуд.
- УМОВИ ОПЛАТИ
3.1 Оплата послуг здійснюється різними готівковими та безготівковими способами визначеними Виконавцем на власний розсуд або за погодженням сторін. Надання послуг починається після внесення 100% передоплати. При оплаті за безготівковим розрахунком на банківські реквізити Виконавця, стягується додаткова комісія до ціни, що вказана на рахунку або в комерційній пропозиції. Розмір комісії встановлюється Банком або платіжними системами і не залежить від Виконавця. Рахунок на оплату надсилається з поштових сервісів info@sales-marketing.com.ua.
3.2 За погодженням сторін для розвитку довгострокового співробітництва Замовнику може бути надана знижка на послуги в розмірі та на умовах Виконавця. Дані можуть бути озвучені Замовнику усно, передані письмово або будь-яким іншим зручним способом.
- УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
4.1 Замовник має право на відмову від послуг та повернення сплачених коштів протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту оплати.
4.2 У разі зміни вартості Інформаційних послуг, Виконавець залишає за собою право надати Замовнику реквізити на додаткову оплату послуг, а Замовник бере на себе зобов’язання щодо оплати зазначених послуг.
4.3 За погодженням сторін, Замовнику може бути надана Розстрочка оплати курсу навчання. Додаткову інформацію про дану послугу уточнюйте: info@sales-marketing.com.ua.
4.4 Участь у тренінгу підтверджується заповненням відповідної заявки на участь і внесенням оплати одним із способів, зазначених на Сайті. Посилання на участь у вебінарі надаються Замовнику шляхом їх розміщення на Сайті в Особистому Кабінеті.
4.5 У разі, якщо протягом 2 робочих днів Замовник з тієї чи іншої причини не отримав доступу до Інформаційної послуги, йому необхідно звернутися до служби підтримки Виконавця за адресою адресу:info@sales-marketing.com.ua.
4.6 Виконавець зобов’язується надати Замовнику Інформаційну послугу шляхом організації проведення тренінгу в термін, зазначений на Сайті, або шляхом надання Замовнику доступу до закритої зони Сайту в 2-денний термін з моменту надходження грошових коштів на рахунок Виконавця. Однак, якщо Замовник не скористався даною послугою в строк, то в день проведення живих тренінгів або їх завершення, оплата Замовнику поверненню не підлягає.
4.7 Всі претензії щодо якості наданої Інформаційної послуги повинні направлятися Замовником на адресу Виконавця за допомогою подачі заявки на сайті https://www.sales-marketing.com.ua/.
Строк розгляду претензії(їй) Замовника Виконавцем становить 30 (тридцять) днів (у тому числі претензій, що містять вимогу про повернення грошових коштів) з моменту надходження претензії на адресу Виконавця, після закінчення якого Виконавцем приймається одне з таких рішень: 1) про незгоду з претензією і про відмову в поверненні грошових коштів, або 2) про згоду з претензією і про задоволення вимоги про повернення грошових коштів.
4.8 У разі прийняття рішення Виконавцем про повернення грошових коштів, Грошові кошти
повертаються Замовнику шляхом їх: зарахування на рахунок Замовника в платіжних системах QIWI, кредитну картку, особистий рахунок або інші реквізити, погоджені Сторонами. Усі повернення грошових коштів здійснюються за умови направлення Замовником на адресу Виконавця заяви за формою, що буде надіслана Замовнику листом електронною поштою. Сторонами беззастережно приймається, що остаточне рішення щодо способу повернення грошових коштів залишається в кожному конкретному випадку на розсуд Виконавця. У разі повернення грошових коштів на рахунок Замовника в банку або на рахунок Замовника в платіжній системі заповнену заяву на повернення грошових коштів з підписом Замовника за формою у сканованому електронному вигляді надсилають на електронну пошту Виконавцю (допускаються такі формати файлу: .gif, .jpeg, .pdf). Заява на повернення Грошових коштів повинна містити в обов’язковому порядку відомості про рахунок Замовника, комерційну організацію (банк), де зберігається рахунок, її адресу. У разі відсутності в заяві необхідних відомостей, необхідних для здійснення повернення грошових коштів, Виконавець не гарантує термінів, зазначених у п. 4.7.
4.9 Грошові кошти зараховуються на рахунок у банку, вказаний Замовником, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання Виконавцем підписаної та сканованої заяви Замовника за формою. Фінансовий документ, що підтверджує внесення грошових коштів Виконавцем на рахунок Замовника, є доказом виконання Виконавцем обов’язку щодо повернення грошових коштів Замовнику, що беззастережно приймається Сторонами. У разі нарахування комісій, зборів та інших витрат банками та/або операторами платіжних систем під час повернення грошових коштів Замовнику, сума повернутих коштів Виконавцем буде зменшена пропорційно сумі понесених витрат Виконавцем із повернення грошових коштів Замовнику.
4.10 Грошові кошти, що надійшли Виконавцю в якості оплати Квитка/Електронного квитка на живий захід, підлягають поверненню Замовнику тільки в разі скасування/заміни/перенесення заходу і при отриманні Замовником відповідного офіційного листа Організатора заходу, в якому вказуються умови (термін, час, місце) і порядок повернення Квитків. Однак Виконавець не здійснює повернення грошових коштів за загублені, пошкоджені Квитки, а також Квитки з будь-якими виправленнями і прихованою будь-яким штучним способом інформацією.
4.11. Виконавець залишає за собою право анулювати участь Замовника в тренінгу без повернення внесеної плати в разі порушення ним правил поведінки на тренінгу. Зазначеними порушеннями є: розпалювання міжнаціональних, релігійних конфліктів, образа учасників тренінгу, ведучого, відхилення від теми тренінгу, реклама, нецензурні висловлювання.
4.12 Виконавець залишає за собою право анулювати участь Замовника в тренінгу в разі встановлення факту передачі ним реквізитів для участі в тренінгу третім особам, поширення Замовником інформації та матеріалів, отриманих ним у зв’язку з участю в тренінгу, третім особам за плату. Використання інформації та матеріалів допускається тільки в особистих цілях і для особистого використання Замовника.
4.13. Після закінчення навчання повторно посилання доступу до уроків не надаються.
4.14 Послуги надаються Виконавцем у строки згідно з умовами проведення тих чи інших курсів, тренінгів та/або інших продуктів Виконавця та не підлягають відтермінуванню або “заморожуванню”, без попереднього узгодження сторін, з причин відсутності Замовника та/або неможливості отримання ним послуг.
- РЕЄСТРАЦІЯ ЗАМОВНИКА НА САЙТІ
5.1 Надання Замовнику Інформаційної послуги можливе за умови створення ним на Сайті відповідного облікового запису. Обліковий запис повинен містити прізвище, ім’я, ім’я Замовника, адресу його електронної пошти, телефон, Skype, місто проживання.
5.2 Замовник несе відповідальність за конфіденційність пароля. При встановленні Замовником фактів несанкціонованого доступу до свого облікового запису, він зобов’язується в найкоротші терміни повідомити про цю обставину службу підтримки Виконавця за адресою: info@sales-marketing.com.ua.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
6.1 Виконавець зобов’язується надавати Замовнику цілодобовий доступ до Сайту з використанням облікового запису Замовника під час проходження навчання, а також протягом 3 календарних місяців після закінчення навчання.
6.2 Виконавець у процесі надання Інформаційної послуги у вигляді онлайн тренінгу бере на себе обов’язки з технічної підтримки Замовника.
6.3 Виконавець несе відповідальність за зберігання та обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних у процесі їх обробки та використовує їх виключно для якісного надання Інформаційної послуги Замовнику.
6.4 Виконавець гарантує надання Замовнику повної та достовірної інформації про послугу, що надається, на його вимогу.
6.5 Виконавець залишає за собою право в будь-який момент змінювати дату проведення тренінгу (уроку), кількість занять у курсі навчання може змінюватись до 5% в односторонньому порядку, попередньо повідомивши Замовника не пізніше трьох днів з моменту прийняття такого рішення.
6.6 Виконавець має право змінювати тривалість тренінгу та умови цієї Оферти можуть змінюватися в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Замовника, публікуючи зазначені зміни на Сайті, не пізніше ніж за 5 днів з дня їх внесення (прийняття).
6.7 Виконавець має право продовжити строки проведення тренінгу, повідомивши про це Замовника не пізніше трьох днів з моменту прийняття такого рішення, на строк, що не перевищує 30 календарних днів.
6.8 Виконавець має право заблокувати обліковий запис Замовника в разі порушення ним правил тренінгу або умов цієї Оферти.
6.9 Документальне підтвердження надання послуг можливе тільки для Замовників – юридичних осіб. Замовникам – фізичним особам акти Виконавцем не надаються. Після закінчення оплаченого Замовником – юридичною особою часу, протягом якого Виконавцем надавалася послуга, Виконавець передає Замовнику – юридичній особі, акт про надані послуги, одночасно з оригіналом рахунку, відповідно до вартості наданих послуг. Виконавець працює за спрощеною системою оподаткування і не є платником ПДВ. Акт про надані послуги не потребує підписання Замовником. Після передачі акта Замовнику в паперовому або електронному вигляді, послуги Виконавця вважаються наданими належним чином і в повному обсязі.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
7.1 Замовник зобов’язаний надавати достовірну інформацію про себе в процесі створення облікового запису (реєстрації) на Сайті.
7.2 Замовник зобов’язується не відтворювати, не повторювати, не копіювати, не продавати, а також не використовувати з будь-якою метою інформацію та матеріали, що стали йому доступними у зв’язку з наданням Інформаційної послуги, за винятком їх особистого використання.
7.3 Справність технічного обладнання Замовника і стабільність каналів зв’язку Замовника повинні забезпечувати йому стабільний доступ до Сайту, Замовник зобов’язаний входити на Сайт під своїм обліковим записом одночасно тільки з однієї точки доступу (персональний комп’ютер, ноутбук, нетбук, планшет та ін.). Виконавець не несе відповідальності за ненадання (неякісне надання) Інформаційної послуги з причин, що не залежать від Виконавця.
7.4 Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства Російської Федерації, що регулює відносини з оплатного надання послуг.
7.5 Замовник у разі надання йому послуги неналежної якості має право скористатися правами, передбаченими законом України “Про захист прав споживачів”.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1 Виконавець і Замовник, беручи до уваги характер послуги, що надається, зобов’язуються в разі виникнення суперечок і розбіжностей, пов’язаних з наданням Інформаційної послуги, застосовувати досудовий порядок врегулювання спору. У разі неможливості врегулювання спору в досудовому порядку сторони мають право звернутися до суду.
8.2 За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цією Офертою, сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства Російської Федерації.
- ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ
9.1 Замовник, приймаючи умови цієї Оферти, приймає на себе також ризик неотримання прибутку і ризик можливих збитків, пов’язаних з використанням знань, умінь і навичок, отриманих Замовником в ході надання Інформаційної послуги.
9.2 Гарантуючи успішність застосування отриманих знань, умінь і навичок, а також отримання
Замовником Інформаційної послуги певного прибутку (доходу) з їх використанням (реалізацією) у визначеному або невизначеному майбутньому, Виконавець не несе відповідальності за неотримання прибутку (доходу), отримання прибутку (доходу), що є нижчим за очікування Замовника, а також за прямі й непрямі збитки Замовника, оскільки успішність використання Замовником здобутих знань, умінь та навичок залежить від багатьох відомих та невідомих Виконавцю чинників: цілеспрямованості, працьовитості, наполегливості, рівня інтелектуального розвитку, творчих здібностей та здібностей, а також від багатьох інших чинників.
9.3 Виконавець під час надання Інформаційної послуги вправі вимагати у Замовника виконання “домашніх завдань” – певних дій Замовника, запланованих і доручених Виконавцем, які дають змогу Виконавцю перевіряти й переконуватися в засвоєнні Замовником інформації, отриманої під час проведення онлайн-тренінгу, набуття ним досвіду розв’язання конкретних завдань у межах теми тренінгу, оцінювання рівня здібностей Замовника, а також для інших цілей Виконавця. “Домашні завдання” надсилаються Замовнику за допомогою електронного зв’язку: на електронну пошту або іншим способом, який обговорюється окремо в кожному випадку.
9.4 Невиконання або неналежне виконання Замовником “домашніх завдань” є для Виконавця підставою для відмови у поверненні грошових коштів, виплачених Замовником Виконавцю, чим би не обґрунтовувалася вимога Замовника, що беззастережно приймається Сторонами.
9.5 Приймання до розгляду претензій Замовника з вимогою про повернення грошових коштів припиняється після закінчення 14 (чотирнадцяти) календарних днів до моменту початку тренінгу (тобто отримання паролів доступу до закритої зони Сайту, де знаходяться записи тренінгу), що беззастережно приймається Сторонами. Повернення грошових коштів за надання послуги “Живі тренінги” можливе за умови подання заявки Замовником на повернення не менше ніж за 14 (чотирнадцять) днів до початку живого тренінгу.
Для деяких курсів і тренінгів цей строк може бути скорочений Виконавцем до 2 (двох) календарних днів, про що Виконавець зобов’язаний явно сповістити Замовника перед придбанням ним цього тренінгу або курсу. Інший спосіб продовження гарантованого терміну повернення коштів неможливий і суперечить цьому Договору.
9.6 Умови гарантійних термінів за курсами навчання вказані на сайтіhttp://www.sales-marketing.com.ua/.
9.7 Умови гарантійних термінів за курсами навчання втрачають чинність при переведенні з одного курсу навчання на інший.
9.8 Претензії з вимогою про повернення грошових коштів, внесених як оплата за тренінг у записі, за винятком виробничого браку та інших механічних ушкоджень, які виникли не з вини Замовника і до передачі йому цифрового оптичного носія із записом тренінгу, Виконавцем не розглядаються.
9.9 Претензії з вимогою про повернення грошових коштів мають бути надіслані Виконавцю не пізніше, ніж за добу до закінчення гарантійного строку. Інші претензії з вимогою про повернення грошових коштів Виконавцем розглядатися не будуть.
- ФОРС-МАЖОР ТА ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
10.1 Виконавець не несе відповідальності за порушення умов договору оферти, якщо таке порушення викликане дією обставин непереборної сили, включно з: діями органів державної влади, пожежею, повенями, землетрусами, іншими стихійними діями, відсутністю електроенергії та/або збоями роботи комп’ютерної мережі, страйками, громадськими заворушеннями, заворушеннями, будь-якими іншими обставинами, не обмежуючись перерахованими, що можуть вплинути на виконання Виконавцем умов цієї публічної оферти та є непідконтрольними Виконавцю.
10.2 Залежно від форс-мажорних обставин, термін і дата надання послуг Замовнику можуть бути змінені на найближчий час після усунення наслідків форс-мажору.
10.3 У разі неможливості надання послуг з вини Виконавця, Виконавець зобов’язується здійснити повернення грошових коштів, сплачених Замовником.
10.4 Виконавець не несе відповідальності в разі неналежного надання послуги, якщо неналежне виконання стало наслідком недостовірності, недостатності або несвоєчасності наданих Замовником відомостей, а також внаслідок інших порушень умов цього Договору з боку Замовника.
10.4 Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданої послуги очікуванням Замовника та/або за його суб’єктивну оцінку, така невідповідність очікуванням та/або негативна суб’єктивна оцінка не є підставами вважати послуги наданими не якісно, або не в узгодженому обсязі.
10.5 Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, передбачених цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, які виникли після укладення Договору, в результаті подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами (форс-мажор).
10.6 Згідно з обмеженнями, встановленими в даному Договорі в означених законодавством межах, Виконавець несе відповідальність тільки за пряму шкоду, дійсно заподіяну, або викликану внаслідок дійсного невиконання своїх прямих зобов’язань при наданні послуг в межах сукупної суми сукупної вартості послуги.
- КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
11.1 Комерційна інформація, отримана Сторонами та їхніми співробітниками у зв’язку з наданням послуг Замовнику, вважається конфіденційною (надалі – конфіденційна інформація) і не повинна передаватися третім особам без попередньої письмової згоди уповноваженої на те посадової особи відповідної Сторони. Це обмеження не поширюється на інформацію:
- таку, що підлягає розголошенню відповідно до положень застосовуваного законодавства та з суттю доручень, що виконуються Виконавцем;
- загальновідому на момент передання, зокрема опубліковану або таку, що стала відомою необмеженому колу осіб без порушення цього Договору та вини в цьому Сторін та/або їхніх співробітників;
- уже відому іншій Стороні або таку, що стала відомою до або в період переговорів чи здійснення будь-якого проєкту без порушення умов цього Договору.
Якщо надана однією зі Сторін інформація вже відома іншій Стороні, остання повинна негайно повідомити її про це.
Кожна зі Сторін зобов’язується використовувати конфіденційну інформацію виключно в рамках виконання Договору і надавати доступ до неї тільки особам, які безпосередньо надають послугу в рамках виконання Договору. Сторони зобов’язуються вживати всіх необхідних заходів, щоб їхні співробітники, консультанти, залежні та дочірні товариства, підрядники зберігали конфіденційність вищевказаної інформації, а також захищали її від втрати. У випадках, прямо передбачених законодавством, матеріали, що належать до конфіденційної інформації, можуть надаватися органам влади, управління, контролюючим і правоохоронним органам. У разі, якщо одній із Сторін стало відомо про наявність вище зазначеного рішення, вона зобов’язана негайно повідомити про це іншу Сторону в письмовому вигляді.
Якщо немає інших домовленостей Сторін, конфіденційна інформація є і залишається інтелектуальною власністю Сторони, що передає інформацію. Виконавець має право використовувати без узгодження із Замовником наступну інформацію, без згадування його фірмового найменування, імен його співробітників і його місця розташування:
- сфера діяльності Підприємства та його структурних підрозділів і служб (галузева приналежність);
- масштаби бізнесу Замовника (загальна чисельність працюючих, обсяги виконаних робіт/продажів
протягом звітного періоду, кількість співробітників, які брали участь у проєкті тощо);
- основні параметри наданої послуги (тривалість співпраці, основні етапи, вартість послуг та основні статті витрат Сторін);
- смисловий зміст предмета Договору та наданих послуг;
- виявлені труднощі Замовника та рекомендації Виконавця;
- вигоди і переваги, отримані Замовником у результаті надання послуг і співпраці з Виконавцем;
- вигоди та переваги, втрачені Замовником;
- труднощі взаємодії Замовника та Виконавця.
Строк протягом якого інформація залишається конфіденційною (у тому числі фірмове найменування Замовника) становить 6 (Шість) місяців з моменту останнього платежу на користь Виконавця. Після закінчення даного терміну всі обмеження на згадування Виконавцем фірмового найменування Замовника знімаються без додаткових умов і погоджень.
- ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
12.1 Якщо за цим Договором Виконавець отримає від Замовника Персональні дані фізичних осіб, то Виконавець зобов’язується обробляти Персональні дані суворо відповідно до принципів і правил обробки персональних даних, передбачених законодавством України. Замовник передає Виконавцю персональні дані з метою надання послуг, зазначених у цій оферті та доручає Виконавцю їх обробку, здійснювану з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів, включно зі збиранням, записом, систематизацією, накопиченням, зберіганням, уточненням (оновленням, зміною), витяганням, використанням, передаванням (наданням, доступом), знеособленням, блокуванням, видаленням, знищенням Персональних даних.
12.2 Виконавець забезпечує дотримання всіх вимог законодавства та інших нормативно-правових актів України щодо обробки та передачі персональних даних фізичних осіб, отриманих від Замовника. Виконавець використовує персональні дані фізичних осіб, отримані від Замовника тільки для надання послуг за Договором.
12.3 Замовник зобов’язаний виконати всі вимоги законодавства та інших нормативно-правових актів щодо обробки та передачі Виконавцю персональних даних фізичних осіб, які передаються Виконавцю. Усі персональні дані, отримані Виконавцем від Замовника, вважаються такими, що отримані на законних підставах з дотриманням положень законодавства про персональні дані. Замовник визнає, що порушення ним порядку поводження персональних даних не покладає на Виконавця будь-якої відповідальності та позбавляє права Замовника пред’являти претензії до Виконавця щодо порушення режиму персональних даних, якщо тільки таке порушення не було винно вчинене Виконавцем за умови дотримання Замовником усіх вимог чинного законодавства про поводження персональних даних.
- ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
13.1 Замовник гарантує, що всі умови Оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно та в повному обсязі.
13.2 У випадку, який не врегульовано цим Договором, Сторони зобов’язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавством України.
13.3 Виконавцем за цим Договором є: Організація “Sales Marketing System”, або інша організація, визначена у виставленому рахунку на сайті.
- КОНТАКТНІ ДАНІ ТА РЕКВІЗИТИ:
SAVYCH PETRO,
Ukraine,city Kyiv,street Pochainynska, building 35
ACCOUNT: Рахунок у банку одержувача 4731185607855597
BANK OF BENEFICIARY / Банк одержувача
PRIVATBANK, 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT CODE / BIC: PBANUA2X
CORRESPONDENT ACCOUNT:
Рахунок банку одержувача в банку-кореспонденті:
0011000080
INTERMEDIARY BANK: Банк-кореспондент
JP MORGAN CHASE BANK
SWIFT CODE / BIC: CHASUS33 IBAN: UA243052990004731185607855597