Що таке аудит системи маркетингу і продажів і для чого потрібен?

Аудит системи маркетингу і продажів - це комплексний аналіз системи залучення клієнтів і схеми продажів вашого бізнесу.

Покаже слабкі місця і точки втрати грошей і клієнтів у вашій компанії. 

Комплексний аудит допомагає визначити зони росту і план дій для залучення клієнтів і підвищення рівня ваших продажів.
В результаті ви отримаєте чіткі рекомендації, щоб залучати нових клієнтів і отримувати більше прибутку.


За допомогою аудиту продажів і маркетингу ми вирішимо такі проблеми:

Як оцінити ефективність реклами

Як повернути затрати в рекламу

Кого найняти, а кого звільнити, щоб отримати результат

Звідки отримати нових клієнтів

Які технології впровадити, щоб автоматизувати маркетинг

Обсяг продажів і клієнтів постійно падає

Вкладаю гроші в маркетинг, а результату не бачу

Як побудувати зрозуміле і прозоре управління

Співробітники замість роботи займаються імітацією бурхливої ​​діяльністі

Як упорядкувати хаос в маркетингу і продажах

Яку з/п платити співробітникам, щоб не переплачувати

Не розумію, як підвищити продажі


Метою аудиту маркетингу є:

  • Виявлення точок втрати грошей компанією
  • Визначення слабких місць в поточній системі 
  • Оптимізація ресурсів компанії 
  • Упорядкування системи управління людьми і ресурсами 
  • Визначення плану дій для довгострокового розвитку

Аудит маркетингу необхідний для вирішення таких завдань:

  1. Як залучати нових клієнтів і підвищувати прибуток 
  2. Які інструменти реклами вибрати і як оцінити їх ефективність 
  3. Скільки грошей і який бюджет вкладати в маркетинг
  4. Як зробити так, щоб затрати окупились
  5. Яку зарплату платити співробітникам, як їх преміювати та мотивувати
  6. Як оцінити ефективність співробітників
  7. Кого потрібно найняти, а кого звільнити 
  8. Яких підрядників залучити, де їх шукати і як відбирати 
  9. Які сучасні технології впровадити для автоматизації бізнесу 
  10. Як управляти маркетингом і вибудувати автономну систему управління


Що буде результатом аудиту маркетингу підприємства?

Ясна картина, що відбувається зараз у вашій компанії,
а також чіткий план дій, як досягти бажаного результату







Методика аудиту маркетингу від Sales Marketing System

Ми пов'язуємо маркетинг, продажі та менеджмент в єдину систему, 
щоб усунути хаос у вашому бізнесі

Це означає що під час аналізу, ми розбираємо не тільки маркетинг, але й вивчаємо схему роботи відділу продажів.

Бо якщо відділ продажів працює погано, то всі зусилля на маркетинг підуть прахом. Щоб бізнес отримував прибуток, необхідно налагодити взаємодію між системою маркетингу і продажів.

Але крім теоретичних схем і бізнес-процесів, ця система потребує практичної імплементації. Толку від ідеально описаної схеми, якщо вона не працює? Тому цим всім потрібно управляти: контролювати ефективність співробітників, стежити за виконанням KPI і досягати поставлених цілей. 

Саме для того, щоб дати вам результат, ми пов'язуємо всі ці 3 елементи: маркетинг, продажі і управління. Тільки в такому випадку ви можете отримати приріст кількості клієнтів і підвищення прибутку.

МЕТОДИКА АУДИТА МАРКЕТИНГА

Програма аудиту маркетингу складається з аналізу:

  • Цілей компанії і маркетингової стратегії 
  • Фінансової моделі маркетингу (аналізуємо unit-экономіку)
  • Ширину і глибину продуктової лінійки 
  • Цільової аудиторії і факторів прийняття рішення клієнтом
  • Шляхів залучення клієнта з реклами і проходження воронки продажів 
  • Інструментів управління та контролю постановки завдань 
  • Маркетингової звітності та аналітики 
  • Ефективності роботи команди і розподілу зон відповідальності



Етапи аудиту маркетингу вашого бізнесу

Збір інформації, брифування

<

✔ За допомогою наших консультантів, ви заповнюєте розгорнутий бриф по поточній ситуації 

✔ Аналіз і уточнення інформації з Брифу

Проведення глибинного аудиту відповідно до методики

<

✔ Ми вивчаємо всі ваші відповіді по брифу 

✔ Перевіряємо всі ці відповіді з різних точок бізнесу

✔ Інтерв'юємо ключових співробітників з цих питань

Складання та обговорення плану дій

<

 ✔ Обговорюємо можливі варіанти вирішення виявлених проблем із зацікавленими особами компанії

✔ Пошук оптимальних варіантів

Розгорнутий звіт за підсумками аудиту

<

✔ Презентація звіту та плану дій


Кому потрібен аудит в системі маркетингу?

Начинающий бизнесмен

Власнику бізнесу, акціонерам

Для оцінки ефективності топ-менеджменту компанії, і створення довгострокового плану розвитку компанії

Предприниматель со стажем

Генеральному директору

Для пошуку прихованих слабких місць, і підвищення ефективності системи

Опытный бизнесмен

Комерційному директору, директору з маркетингу та продажу

Для визначення комплексного плану розвитку і обґрунтування його перед керівництвом


Скільки коштує аудит маркетингу та продажів?

від $300


У вартість проведення аудиту системи продажів та маркетингу входить:

  • Аналітичні документи по вашому бізнесу
  • Проведення аудиту 
  • Відео сеансів 
  • Письмовий звіт
  • Презентація плану дій

Про Компанію

Sales Marketing System - це компанія результативного консалтингу для зростання вашого бізнесу, заснована в 2011 році. Ми пов'язуємо маркетинг, продажі та менеджмент в єдину систему для реалізації довгострокової стратегії розвитку компанії.

До нас звертаються, щоб:
✓ розробити довгострокову стратегію розвитку;
✓ впровадити інноваційний маркетинг;
✓ системно підвищувати продажі;
✓ упорядкувати управління компанією і стати лідером ринку.

Ви отримуєте всебічний аналіз ситуації, довгострокову стратегію розвитку і чіткий план дій для досягнення цілей. Ми беремо відповідальність за його реалізацію, при обумовлених термінах, дедлайнах і необхідних ресурсах. У підсумку ви отримуєте той результат, про який давно мріяли.

Ми працюємо за принципом "ИКРА":

ВИМІРНО (И-Измеримо)

Оперуємо чіткими цифрами: "До - Після". Робимо комплексний аналіз маркетингу, продажів, макро- і мікро-показників. В процесі покращуємо ці показники і контролюємо їх зростання.

КОМПЛЕКСНО

Дивимося на ситуацію в комплексі. Аналізуємо задачу і фактори, які впливають на її виконання. Об'єднуємо маркетинг, продажі та менеджмент в єдину систему. Не тільки розробляємо стратегію, а й впроваджуємо її в життя.

РОЗВИВАЮЧИ

Ми регулярно організовуємо бізнес-тренінги, семінари та заходи щодо менеджменту, маркетингу та продажу. Запрошуємо практиків і експертів для обміну досвідом.

АКТИВНО

Нам важливо взяти вас за руку і довести до результату. Ми не прив'язуємося до конкретних інструментів і не "прив'язуємо" до себе. Ми будуємо бізнес-процеси незалежної робочої моделі для вашого бізнесу.


Як замовити аудит маркетингу та продажів від Sales Marketing System?

Якщо хочете замовити послугу або отримати консультацію, внесіть свої дані і тисніть на кнопку.
Ми зв'язуємося з вами за вказаними контактами і підбираємо рішення, яке підходить саме вам!

Робіть маркетинг і порвіть свій ринок!

Підписуйтесь на наші профілі і пабліки в соціальних мережах: