Що таке аудит системи маркетингу і продажів і для чого потрібен?

Аудит системи маркетингу і продажів - це комплексний аналіз системи залучення клієнтів і схеми продажів вашого бізнесу.

Він покаже слабкі місця і точки втрати грошей і клієнтів у вашій компанії. Також він допомагає визначити зони росту і план дій для залучення клієнтів і підвищення рівня продажів ваших товарів і послуг. В результаті ви отримаєте чіткі рекомендації, що потрібно робити, щоб залучати нових клієнтів і отримувати більше прибутку.


За допомогою аудиту продажів і маркетингу ми вирішуємо такі проблеми

Не можу і не знаю, як оцінити ефективність реклами

Не розумію, як повернути витрати в маркетинг

Не знаю, кого найняти, а кого звільнити, щоб компанія працювала на результат

Я не знаю, де взяти нових клієнтів

Які програми і технології впровадити, щоб автоматизувати бізнес

Обсяг продажів і клієнтів постійно падає і не знаю, що з цим робити

Вкладаю гроші в маркетинг, а результату не бачу

Не розумію, як побудувати зрозуміле і прозоре управління

Співробітники займаються імітацією бурхливої ​​діяльністі

Як упорядкувати хаос в маркетингу і продажах

Не знаю, скільки платити співробітникам, щоб не переплачувати

Не розумію, як підвищити продажі


Метою аудиту маркетингу є:

  • Виявлення точок втрати грошей компанією на даний момент 
  • Визначення слабких місць в поточній системі 
  • Оптимізація ресурсів компанії 
  • Упорядкування системи управління людьми і ресурсами 
  • Визначення плану дій для подальшого розвитку

Аудит маркетингу необхідний для вирішення таких завдань:

  1. Що зробити, щоб залучати нових клієнтів і підвищувати прибуток 
  2. Які інструменти реклами вибрати і як оцінити їх ефективність 
  3. Скільки грошей і який бюджет вкладати в маркетинг, щоб витрати окупилися 
  4. Яку зарплату платити співробітникам, як їх преміювати та мотивувати 
  5. Як оцінити ефективність людей, кого звільнити і як найняти ідеальних співробітників 
  6. Яких підрядників залучити, де їх шукати і як відбирати 
  7. Які сучасні технології і програми впровадити для автоматизації бізнесу 
  8. Як управляти маркетингом і вибудувати систему, яка працює самостійно


Що буде результатом аудиту маркетингу підприємства?

Чітка і ясна картинка, що відбувається зараз, а також послідовний план дій, як досягти результату.







Методика аудиту маркетингу від Sales Marketing System

Ми пов'язуємо маркетинг, продажі та менеджмент в єдину систему, щоб усунути хаос у вашому бізнесі.

А це означає, що під час аналізу маркетингу, ми розбираємо не тільки цей напрям, а й дивимося на рівні відділу продажів, що буде з лідом, якого ми "приведемо" за допомогою маркетингу. 

Якщо відділ продажів працює погано, то ліди не перетворюються в клієнтів. І тоді втрачаються гроші, робота безрезультатна, тому що немає єдиної системи. 

Також цим всім потрібно управляти: контролювати ефективність співробітників, стежити за виконанням KPI і досягати поставлених цілей. І навіть якщо система маркетингу і продажів буде правильно описана, то без чіткого управління і зв'язку цих напрямків, компанія приречена. 

Саме для того, щоб дати вам результат, ми пов'язуємо всі ці 3 елементи: маркетинг, продажі, управління. Тільки в такому випадку ви можете отримати зростання кількості клієнтів і підвищення рівня прибутку.

МЕТОДИКА АУДИТА МАРКЕТИНГА

Програма аудиту маркетингу складається з аналізу:

  • Цілей компанії і маркетингової стратегії 
  • Фінансової моделі маркетингу 
  • Ширини і глибини продуктової лінійки 
  • Цільової аудиторії і шляхів залучення клієнта реклами 
  • Ефективності інструментів реклами 
  • Життєздатності воронки продажів 
  • Інструментів управління та контролю постановки завдань 
  • Маркетингової звітності та аналітики 
  • Ефективності роботи команди і розподілу зон відповідальності



Етапи аудиту маркетингу вашого бізнесу

Надання інформації про компанії згідно брифу

<

 ✔ За допомогою наших консультантів, ви заповнюєте бриф на 140 питань 

✔ Аналіз і уточнення заповненого Брифу

Проведення глибинного аудиту відповідно до методики

<

✔ Ми вивчаємо всі ваші відповіді по брифу 

✔ Перевіряємо всі ці відповіді з різних точок бізнесу

✔ Інтерв'юємо ключових співробітників з цих питань

Складання та обговорення плану дій

<

 ✔ Обговорюємо можливі варіанти вирішення виявлених проблем із зацікавленими особами компанії

✔ Пошук оптимальних варіантів

Розгорнутий звіт за підсумками аудиту

<

✔ Презентація звіту та плану дій


Кому потрібен аудит в системі маркетингу?

Начинающий бизнесмен

Власнику бізнесу, акціонерам

Для оцінки ефективності топ-менеджменту компанії, і створення довгострокового плану розвитку компанії

Предприниматель со стажем

Генеральному директору

Для пошуку прихованих слабких місць, і підвищення ефективності системи

Опытный бизнесмен

Комерційному директору, директору з маркетингу та продажу

Для визначення комплексного плану розвитку і обґрунтування його перед керівництвом


Скільки коштує аудит маркетингу та продажів?

$300


У вартість проведення аудиту системи продажів та маркетингу входить:

  • Аналітичні документи по вашому бізнесу
  • Проведення аудиту 
  • Відео сеансів 
  • Письмовий звіт

Як замовити аудит маркетингу та продажів від Sales Marketing System?

Якщо хочете замовити послугу або отримати консультацію, внесіть свої дані і тисніть на кнопку. 

Ми зв'язуємося з вами за вказаними контактами і підбираємо рішення, яке підходить саме вам!

CRM-форма появится здесь

Робіть маркетинг і порвіть свій ринок!

Підписуйтесь на наші профілі і пабліки в соціальних мережах: