Статьи

  • 23 Лютого Тренінг “ДЖЕДАЙСЬКИЙ МАРКЕТИНГ. Як спланувати розвиток системи маркетингу та продаж для свого бізнесу на рік вперед”

    23 Лютого Тренінг “ДЖЕДАЙСЬКИЙ МАРКЕТИНГ. Як спланувати розвиток системи маркетингу та продаж для свого бізнесу на рік вперед”

    Ви плануєте розвивати свій бізнес?Чи прагнете “пересидіти” кризу, доки все стихне? Деякі підприємці діють за логікою страуса – ховають голову в пісок, намагаючись не реагувати на ті виклики та загрози, які спіткали економіку нашої країни, і позначились на більшості компаній. Вони вважають, що якщо не “робити різких рухів”, то все якось …
  • Скасовано конференцію “Переговори та конфлікти”

    Скасовано конференцію “Переговори та конфлікти”

    Організатори конференції “Переговори та конфлікти” приносять свої вибачення, у зв’язку з технічними моментами конференцію скасовано. Через це ми відміняємо розіграш квитків на дану конференцію та просимо вибачення за незручності у всіх, хто взяв участь у розіграші.
  • Як вести бізнес, подорожуючи – запис виступу Петра Савича на конференції ITravel

    Як вести бізнес, подорожуючи – запис виступу Петра Савича на конференції ITravel

    Декілька тижнів тому відбувся мій виступ на конференції ITravel – форумі мандрівників, який організовував відомий український блоггер, мандрівник та інфопідприємець Орест Зуб, засновник проекту OpenMind.  Мій виступ мав назву “Як Робити Бізнес Під Час Подорожей” і на ньому розкривались наступні питання: Засоби і методи бізнес-комунікацій під час ваших подорожей Методи …
  • 2 липня відбувся семінар “Інтернет-маркетинг прямої дії або як організувати продажі через Інтернет”

    2 липня відбувся семінар “Інтернет-маркетинг прямої дії або як організувати продажі через Інтернет”

    2 липня в Києві в комплексі Арена-Сіті відбувся семінар для власників малого та середнього бізнесу, присвячений підвищенню рівня продаж товарів/послуг за допомогою Інтернет-маркетингу. Спікер Петро Савич розкрив поняття комплексної побудови стратегії Інтернет-маркетингу для малого та середнього бізнесу. Більшість управлінців сьогодні використовують Інтернет-рекламу  як один із шляхів просування своїх товарів/послуг. Маючи …
  • Розіграш квитків на семінар «Інтернет-Маркетинг Прямої Дії», 2 липня в Арена-Сіті!

    Розіграш квитків на семінар «Інтернет-Маркетинг Прямої Дії», 2 липня в Арена-Сіті!

    Sales Marketing System організовує семінар «Інтернет-Маркетинг Прямої Дії, або як організувати продажі через Інтернет», який відбудеться 2 липня в комплексі «Арена Сіті». Початок о 19:00. Детальніше про цей семінар Ви можете прочитати на  цій сторінці І саме Ви маєте змогу виграти один з 4-х безкоштовних квитків на цей захід, оскільки ми …
  • Відгуки про роботу з Петром Савичем та компанією Sales Marketing System

    Відгуки про роботу з Петром Савичем та компанією Sales Marketing System

    Вирішив зібрати в один пост відгуки про роботу з нами від клієнтів та партнерів, з якими ми співпрацювали. Дуже вдячний кожному персонально за теплі слова, повірте це окрилює та надихає нас на нові звершення.    Відгук на консультацію До Петра Савича наша компанія звернулась у жовтні 2013 року. В наших …
  • Відео-Інтерв’ю засновника компанії Петра Савича для проекту “Openmind”

    Відео-Інтерв’ю засновника компанії Петра Савича для проекту “Openmind”

    Вашій увазі пропонується відео-інтерв”ю засновника компанії “Sales Marketing System” для проекту Ореста Зуба Openmind.com.ua Вийшла досить цікава розмова про маркетинг, бізнес та консалтинг: Лишайте свої коментарі про це інтерв”ю в полі коментарів знизу:
  • Криза на ринку, в бізнесі, чи в голові?

    Криза на ринку, в бізнесі, чи в голові?

    Підприємці, які почали бізнес ще до 2008 року, і які так і не призвичаїлись до нових умов ринку, до сих пір стогнуть на кризу. Але чи в кризі проблема сучасного бізнесу? Опубліковано на блозі журналу Корреспондент По роду своєї діяльності мені часто доводиться спілкуватись з багатьма бізнесменами. І в основному вони …
  • Корпоративна соціальна відповідальність

    Корпоративна соціальна відповідальність

    Ведення бізнесу лише для заробітку грошей – це банальне задоволення свого шлунку та матеріальних амбіцій. Звичайно, багато хто так і робить, але в такому випадку вони ніколи не піднімуться вище першої сходинки піраміди Маслоу. Тому для мене завжди було важливим робити щось для того, щоб покращити світ навколо. І я …
  • Презентація та фотографії з виставки REX-2012

    Презентація та фотографії з виставки REX-2012

    Ну ось і завершилась конференція “Event Іs…”, де компанія Sales Marketing System була маркетинговим партнером. Незважаючи, що за тематикою конференція фокусувалась на івентах, на ній були представлені досить цікаві маркетингові кейси. Серед них  хотілося б відмітити доповідь про фестивальний маркетинг на прикладі львівського Alfa Jazz Fest та доповідь про політику компанії Adidas …
  • Розіграш квитків на конференцію “Event is…”

    Розіграш квитків на конференцію “Event is…”

      Ми раді повідомити, що компанія “Sales Marketing System” цього року являється партнером конференції “Event Is…” яка проводиться в рамках щорічної конференції маркетингу та реклами “REX-2012”! Конференція пройде 25 вересня в виставковому комплексі “КиївЕкспоПлаза”. Початок об 11-00. Детальніше про неї Ви можете прочитати на >>Cторінці Конференції<<. Ви маєте змогу виграти один …
  • Кейс: Благодійний Пробіг заради життя в центрі Києва (2010)

    Кейс: Благодійний Пробіг заради життя в центрі Києва (2010)

    Ще за часів моєї активної участі в громадських організаціях я почав займатись маркетингом соціальних проектів. Про один з найбільших своїх проектів в цій сфері хотів би Вам зараз розповісти. Клієнт: Всеукраїнська благодійна асоціація “Рівний-рівному” Задача клієнта: Провести масштабний івент в центрі Києва з метою привернення уваги дітям, які народилися з вірусом …
  • Кейс: Відкритий майстер-клас з українським мільйонером Гарі Корогодським для молодіжного бізнес-клубу “Young Stars”

    Кейс: Відкритий майстер-клас з українським мільйонером Гарі Корогодським для молодіжного бізнес-клубу “Young Stars”

    Хочу поділитись з вами детальним аналізом одного з проектів, в якому я приймав участь безпосередню як ідеолог, творець та організатор. Не все в ньому пройшло так гладко як нам хотілося б, але про все по-порядку. Клієнт: Молодіжний бізнес-клуб “Young Stars” Задача клієнта: зібрати повний зал (1700 місць) на безкоштовний івент …
  • Шлях до мрії. Мілліон дєнєг, чи кращий світ?

    Шлях до мрії. Мілліон дєнєг, чи кращий світ?

    Для того, щоб досягнути успіху, потрібно спілкуватись з успішними. Для того, щоб заробляти мільйон, потрібно спілкуватись з мілліонерами. Але що робити, коли ти ВЖЕ заробив цей мілліон? Куди далі йти? І чи потрібен цей мілліон взагалі? Суспільство нав’язує нам стереотип, що ми всі мусимо прагнути заробити купу грошей, щоб жити в дорогому …
  • Де захований мільйон? Помилка в календарі, в голові, чи в оточенні?

    Де захований мільйон? Помилка в календарі, в голові, чи в оточенні?

    Повернувшись з чергового Євро-тріпу мене моментально “накрило” лавиною зустрічей та переговорів по поточним та майбутнім проектам. То з клієнтом готую інвестиційну пропозицію, то з давніми партнерами закриваю старий і відкриваю новий проект для розвитку молодіжного бізнесу. Але як вже часто траплялось, мої життєві ритми не співпадають з рештою суспільства. Доки 95% країни …
  • В чому секрет успіху Макдональдс. Думки на березі Гранд Каналу у Венеції

    В чому секрет успіху Макдональдс. Думки на березі Гранд Каналу у Венеції

    Думка про написання цієї статті прийшла до мене, коли я блукав Венецією в пошуках безкоштовного Вай-Фаю. 🙂 Так вже трапилось, що ми – європейці, які живуть в столицях розбещені всюдисущістю покриття інтернету. В Києві, Будапешті, Белграді, Ризі та інших містах спокійно можна зайти в мережу практично в будь-якій точці міста. Ти …
  • Чому я не святкую Великдень

    Чому я не святкую Великдень

    Зараз, коли весь християнський світ святкує Великдень я відчуваю розрив шаблону в своїй голові. Вперше в житті я не відмічаю це свято. Бо займаючись маркетингом і розуміючи технології, які дозволяють маніпулювати людською свідомістю, мені стало не по собі. Це відчуття виникло після того, як я проаналізував дії церкви з точки …
  • Кіноклуб для молодих бізнесменів

    Кіноклуб для молодих бізнесменів

    Ти молодий і цікавишся бізнесом? Хочеш класно і насичено провести вечір понеділка в оточенні молодих та успішних? Компанія “Sales Marketing System” та її засновник Петро Савич організовують вечір якісного кіно та вечірку для молоді, яка цікавиться початком свого бізнесу. В понеділок, 9 квітня о 18-45 в затишному клубі в центрі …
  • 5 ключових уроків маркетингу, які можна винести з блокування EX.UA

    5 ключових уроків маркетингу, які можна винести з блокування EX.UA

    Якщо хтось з вас не в курсі – на днях був заблокований популярний український файлообмінник ЕХ.UA. Міліція конфіскувала сервери з інформацією, а інтернетом прокотилась хвиля протестів з ДДОСенням урядових ресурсів. Сенс відключення зводився до звинувачень у нібито піратстві та розповсюдженні нелегального контенту на площах ресурсу. Саме так один з найпопулярніших …
  • Про благодійність і волонтерство

    Про благодійність і волонтерство

    Іноді ми натрапляємо на повідомлення про допомогу, або з проханням допомогти важкохворим дітям. І дуже часто відвертаємось. Ще рік тому я присвятив свої вміння, три місяці будучи одним з організаторів проекту, метою якого було зібрати максимум грошей для ВІЛ-інфікованих дітей Пробіг заради життя. Моя позиція була простою – дорослі ВІЛ-позитивні особи …