Про Петра Савича

Пётр Савич

Биография


Петро Савич, маркетолог, бізнес-консультант з питань побудови системи маркетингу та продаж малого та середнього бізнесу. Спеціаліст по інтернет-маркетингу. Засновник компанії «Sales Marketing System».

Займається практичними способами залучення клієнтів, партнерів та спонсорів для комерційних, громадських та благодійних проектів.

В минулому член правління міжнародної організації «AEGEE-Kyiv» (2010-2011) в напрямку фандрайзинг (залучення комерційних спонсорів для соціальних проектів) та проектний менеджер тренінгової компанії «Powerschool» (2011).

Затятий прихильник прямої дії над теоретичними розмірковуваннями.

Спікер конференцій та форумів:

• Конференція Marketing Drive’2013 в рамках виставки REX (тема: Інноваційний маркетинг — розбираємо стратегію для своєї компанії)

• Конференція Event Is в рамках виставки маркетингу та реклами REX-2012 (тема: Маркетинг Івентів: Як залучати відвідувачів на свої заходи);

• Міжнародний семінар «Цифрові аспекти інтегрованих маркетингових комунікацій» на базі кафедри реклами та PR ун-ту ім.Б.Грінченка (2013)

• «АнтиКонференція. ІТ-Стартапи» (тема: Як знайти ресурси для ІТ-стартапу)

• Форум мандрівників іTravel (тема: Як робити бізнес під час подорожі)

Приймав участь як інціатор та співорганізатор проектів:

музичний фестиваль «Summer Sound Griboffka Music Fest» (2012);
проекти по розвитку молодіжного бізнесу «Young Stars«, «Stand Up! Start Up!» (2010, 2011), «Step to Aim«;
в рамках Міжнародного Тренінг-Центру «Powerschool», організовував відкриті тренінги провідних бізнес-тренерів СНД, таких як Глєб Архангельский, Ніколай Рисєв, Андрій Парабеллум (2011);
благодійна акція на підтримку ВІЛ-інфікованих дітей «Пробіг заради життя» (2010)
в рамках Aegee Kyiv cеред проектів, які були ним організовані, партнерами виступали такі компанії як Shell, PepsiCo, Adidas, OTP Bank, Red Bull, Ernst&Young та інші;
рекламна підтримки в регіонах музичного проекту «Djuce Music Drive» (2008, 2009).
no images were found

А тепер трохи лірики від себе : )

З чого все почалось. Продажі і реклама

Я народився в 1989 році в Києві. Закінчив ліцей КПІ та КНУТД за фахом «Економіка підприємства». Це зіграло важливу роль в моєму розвитку, адже я вважаю що кожен маркетолог мусить комплексно дивитись на бізнес. В сфері реклами та продаж я з 17 років.

Точкою входу для мене була розповсюджена для студентів професія промоутера FMCG-товарів (свіжозаморожені овочі) в магазині. Це розвинуло в мені навик спілкування на «холодній» аудиторії і вже на одному з проектів я продав весь запас продукції, яка була в моєму магазині та на складі.

Потім я працював в рекламному агентстві асистентом менеджера, завдяки чому досконало вивчив рекламний ринок. Завдяки цій роботі я зрозумів специфіку роботи маркетингу великих корпорацій та як з ними ефективно взаємодіяти.

Також в процесі роботи в агентстві я зрозумів наскільки роздуті та некомпетентні з професійної точки зору більшість наших рекламних агентств. Серед моїх досягнень в той час необхідно відмітити, що навіть в умовах кризи в 2009 році я мав продажі проектів на кілька десятків тисяч гривень, що в той час для цього ринку було неймовірно багато.

Саме тоді виникла думка зайнятись самостійною практикою. Але для цього потрібен був досвід. Тому на певному етапі я пішов з рекламного агентства та зайнявся

Громадською діяльністю

За складністю це були ще важчі проекти, адже тут я сам формував вектор стратегії маркетингових комунікацій. Тільки маркетинг в некомерційній організації зводиться до «продаж» партнерам участі в проектах в якості спонсора.

Для людей, які в житті займались лише бізнесом, важко зрозуміти мотивацію людей, які займаються некомерційними проектами. Аякже, адже грошей тут не заробиш.
Але саме на цих проектах я відточував свої навики та маркетингові технології. Адже в моєму віці на такого рівня бізнес-проекти мене ніхто б не допустив.

Тож окрім того, щоб покращувати світ навколо, ще я розвивав свої професійні навики.

Тож після вдало реалізованих декількох проектів моя організація Aegee-Kyiv(а це понад 200 чоловік в Києві) обрала мене Членом Правління відповідальним за комунікації з партнерами та бізнес-середовищем.

Етап менеджменту та управління командою

Після обрання в правління мені довелось розвивати вже інші свої компетенції — а саме керівника команди. Мені довелось наново формувати команду фандрейзерів, навчати, мотивувати та керувати ними.

Саме в цей час я почав проводити внутрішні тренінги, та розвивати свої менеджерські навики.

Судячи з того, що моя команда самостійно, без мого оперативного втручання залучила до наших проектів таких монстрів як компанії Life:) та OTP Bank, можна сказати, що я попрацював непогано 😉

Перегляньте відео-ролик одного з наших заміських тренінгів:

Паралельно я почав вивчати західні технології Direct Response Маркетингу. Я захопився методиками Джея Абрахама (Jay Abraham), Дена Кеннеді (Dan Kennedy), Джека Траута (Jack Trout), та легендарного копірайтера Клода Хопкінса (Claude C. Hopkins), і почав застосовувати ці технології на практиці.

Це дало розуміння, що задачі маркетингу лежать в площині продаж і фінансових результатів компанії а не в «підвищенні лояльності, позиціонуванні, креативності» та іншій фігні, якою зараз страждають більшість маркетологів.

Також мені в цьому допомогли люди, спілкування з якими суттєво вплинуло на моє життя: Андрій Парабеллум та Ніколай Мрочковський, тренінги яких я організовував в Києві:

з Парабеллумом і Мрочковським
А також Федор Овчінніков (герой культової книги » и ботаники делают бизнес«)

з героєм культової книги "И ботаники тоже делают бизнес" Федором Овчінніковим

Після зустрічі та спілкування з ними я зрозумів, що досить займатись розвитком чужих проектів, а треба починати свої власні.

Так я почав розвивати свою власну теорію Маркетингу Прямої Дії, яка походить від класиків світового маркетингу та адаптована до українських бізнес-реалій. А моя компанія «Sales Marketing System» втілює її на практиці. Також задачею моєї компанії є допомога українським бізнесменам зрозуміти що таке та для чого кожному з них потрібен маркетинг…

А знаєте в чому основний секрет успіху?

Вас мусить надихати процес. В будь-якій справі, за яку ви беретесь.

Тож не займайтесь речами від яких не кайфуєте. Лише в цьому випадку ви досягнете вершин.
Я до своєї вершини йду. Допомагати своїм клієнтам робити Маркетинг Прямої Дії – це саме те, що мене надихає. І я готовий займатись цим цілодобово.

Тож, робіть маркетинг,
і порвіть свій ринок!
~ Петро Савич ~

Достижения


а бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бл


а бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бл


а бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла бла блабла бла бла бла бл