Одним з основних способів підвищення продаж в своєму бізнесі є залучення партнерів до реалізації своїх товарів та послуг. Як це зробити, буде йти розмова в цій статті.
Вся бізнес-система будується навколо продажу свого товару чи послуги конкретним клієнтам.
Але як знайти нових клієнтів, коли здавалось би вже перепробувані всі способи продажів, рекламних фішок та інших маніпуляцій?
Вирішення цієї проблеми є – це продажі через партнерів.
При цьому з взаємною вигодою. Не намальованою, а реальною. Для цього першочерговим завданням вам потрібно вияснити, що ще купляють ваші клієнти разом з вашим товаром чи послугою.
Наприклад, якщо ви продаєте кераміку, то разом з горщиками для квітів покупцям потрібен ще й грунт та добрива, щоб їх посадити. Вони все-одно будуть їх купляти, так чому б вам на цьому не заробити додатковий дохід? До того ж цим ви допомагаєте клієнту, оскільки працювати з одним постачальником завжди простіше ніж з кількома.
Справа в тому, що вам абсолютно не обов’язково виготовляти та займатись логістикою цієї продукції. Ви можете продавати товари інших компаній з певною комісією, або по агентській знижці, а всю роботу по встановленню, логістиці та обслуговуванню клієнта вони зроблять самостійно.
Абсолютно так само ви можете за певний відсоток запропонувати свій товар на реалізацію іншим компаніям. На прикладі кераміки, її можна запропонувати компаніям, які займаються постачанням грунту та добрив.
Партнерство з іншими компаніями, які не являються вашими прямими конкурентами дозволяє:
1) збільшити поточний обсяг продажів за рахунок того, що партнер буде продавати своїм клієнтам і ваші продукти;
2) збільшить виручку зі своїх клієнтів за рахунок ваших товарів;
3) збільшить вашу клієнтську базу, до якої ви не «достукаєтесь» іншими способами
Тож використовуйте партнерства!
Вони справді здатні підняти ваші продажі на новий рівень. Оскільки таким чином ви можете різко підняти як число своїх потенційних клієнтів (за рахунок бази партнерів), так і розширити асортимент пропонованих товарів і послуг(які будуть пропонувати ваші партнери).
Нерідко за рахунок грамотного використання даного методу можна підняти об’єм продажів на 25-30%.
Опубліковано в інтернет-журналі «Новий Маркетинг» (Для перегляду необхідно зареєструватись на сайті)
Правильно. Треба надавати корисну інфу у ЗМІ, яка з однієї сторони допомагає іншим, а з іншої просуває її творця.
Так тримати